موبایل

بهترین گوشی های گیمینگ و مخصوص بازی در سال 1401

اگر به‌‌دنبال گوشی های گیمینگ برای بازی می‌گردید، نیازی نیست حساب بانکی‌تان را خالی کنید. در این مقاله، بهترین گوشی‌ برای بازی را به شما معرفی میکنیم.

شاید تصور کنید با وجود بازی‌های باکیفیت برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی، چرا باید کسی سراغ بازی‌های موبایل برود؟ می‌خواهیم توجهتان را به آماری جالب جلب کنیم: در سال ۲۰۲۲، کل صنعت بازی‌های ویدئویی حدود ۲۰۰ میلیارد دلار درآمد داشت که ۴۵ درصد از آن، یعنی ۹۱ میلیارد دلار، به بازی‌های موبایل و فقط ۵۸ میلیارد دلار به کنسول‌های بازی اختصاص می‌یافت. بازی‌های موبایل در‌مقایسه‌با کامپیوتر و کنسول‌های بازی رشد باورنکردنی و سریعی را تجربه می‌کنند؛ پس باید بازی‌های موبایل را جدی گرفت.

حالا با ما همراه باشید
بهترین گوشی های گیمینگ بازی Arena of Valor

تعداد زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند از دستگاهشان صرفاً به‌عنوان وسیله‌ای برای بازی استفاده می‌کنند؛ موضوعی که تولیدکنندگان هم به آن واقف هستند. به‌همین‌دلیل، برخی از شرکت‌ها مثل ایسوس و لنوو و شیائومی گوشی‌هایی مخصوص گیمرهای موبایل تولید می‌کنند. چنین گوشی‌هایی معمولاً عملکرد قدرتمند و سیستم خنک‌کننده کارآمد و امکانات سخت‌افزاری به‌خصوصی را ارائه می‌دهند؛ اما درعوض گران‌تر هستند و همین موضوع باعث می‌شود از فهرست خرید بسیاری از علاقه‌مندان به بازی‌های موبایل خارج شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *